EruaNeto

מדריכים ומאמרים במגוון תחומים ונושאים

טבעונים מפתחי גוף – יש לכם פתרון!

רבים האנשים הבוחרים באורח חיים טבעוני, בין אם מדובר ברצון להטיב עם הגוף ולהפוך אותו לכזה שאינו כולל רכיבים מעובדים או כאלה מן החי, לבין אם מדובר בצורך אידאולוגי / הומאני המתנגד לשימוש בחיות לצרכים בני האדם.

עם זאת היות האדם טבעוני אינו מבטל את הצורך שלו בחיזוק הגוף כמו גם בפיתוח הגוף וכיום יותר ויותר ספורטאים ומפתח גוף הינם טבעוניים.

אבל כיצד אפשר לשלב פיתוח גוף עם טבעונות כאשר אחד ההיבטים שיש לשים אליהם בפיתוח מסת שריר היא צריכת חלבונים? אחד הפתרונות מצוי באתר הפארם Pharmstore ובחברות הפארם השונות, והיא אבקת חלבון טבעונית.

אבל מה צריך לדעת על אבקת חלבון?

אבקת חלבון מסוג זה מעולה לטבעוניים, לצמחוניים ולאנשים אשר סובלים מרגישות למוצרי חלב. האבקה מבוססת על חלבונים איכותיים אשר מופקים רק מהצומח תוך שהיא משלבת בין חלבון ספירולינה, חלבון אפונה וחלבון סויה.

בשל השילובים שנעשים רק מהצומח ולא מן החי ניתן ליהנות מאבקה המפתחת שרירים והיא  100% טבעונית, שאין בה שום רכיב מהחי תוך שהאבקה לא עברה הנדסה גנטית.

כיצד מייצרים את האבקה?

אבקת חלבון טבעונית מיוצרת  בתהליך ייחודי כאשר תהליך זה מבטיח לצרכנים ערך ביולוגי גבוה השומר על איכות וטיב החלבון. החומרים שמהם מיוצרת האבקה כוללים שלל סיבים תזונתיים מה שעוזר לעודד ספיגה מעולה שלו בגוף ומסייע בתהליך החיטוב, הירידה במשקל ובנית מסת שריר רזה.

בנוסף האבקה מסייעת בהזרמת חומצות אמינו לגוף תוך שהיא תורמת לתהליכי התאוששות השרירים לאחר האימון.

אז מה היתרונות של אבקת חלבון?

מעולה לרגישים לחלב – האבקה מעולה לאנשים הרגישים לחלב ורוצים לצרוך אבקה ללא מוצרים מן החי.

מתאימה לטבעוניים וצמחוניים – אם אתם בונים מסת שריר וצריכים חיזוק תמיד תוכלו לקבל את החיזוק לשריר תוך העלאת מסת השריר באמצעות אבקת טבעונית.

טעמים נפלאים – האבקה מיוצרת מטעמים נפלאים של שוקולד, פירות, קרם עוגיות ועוד.

איזון הגוף – האבקה בשל כך שהיא מכילה שלל מרכיבים כמו ספירולינה, סויה ועוד: מאפשרת איזון הסוכרים בגוף ואיזון הגוף באופן כללי.

• אפריל 15, 2018


הפוסט הקודם

הפוסט הבא