EruaNeto

מדריכים ומאמרים במגוון תחומים ונושאים

תוספי תזונה לדיאטה – לרזות בלי מאמץ

אתם משמינים? זה לא באשמתכם. אם גם לכם נשמעת הקביעה הזו כמופרכת לחלוטין, ואם גם אתם כמו כולנו, כבר התרגלתם מזמן לנקיפות המצפון הגואות עם כל קילוגרם שנוסף למשקלכם, אתם יכולים להירגע. נכון, אתם שמנים, אבל לא אשמים.

עלייה במשקל הוכחה כחלק אינטגרלי מטבעו הגנטי של גוף האדם. הגוף, מעצם ברייתו, מתוכנת לצבירת משקל ולשמירה עליו, כשהדנ"א האנושי אוגר שומנים במטרה להגן על גוף האדם בעתות מחסור ולאפשר את הישרדותו בתנאי רעב.

השמנת יתר – המחלה של העולם המערבי

השמנת יתר נחשבת לאחת המגיפות הנפוצות ביותר בעולם המערבי, והיא הולכת וצוברת תאוצה עם כל יום שחולף. הנתונים המתפרסמים הינם מעוררי חלחלה ומצביעים על כך ש 2/3 מקרב המבוגרים ו 1/3 מקרב הילדים לוקים בה. השמנת יתר מגבירה את שיעורי התחלואה בסוכרת, מחלות לב, דמנציה, ושבץ מוחי ומדרדרת את אוכלוסיית העולם אל עבר פחי פחת מכל בחינה בריאותית.

סיפור של כישלון

שוק הדיאטות מגלגל מיליארדים מידי שנה, אך עם זאת, אין מנוס מלהודות כי רובן המכריע של הדיאטות נידונו לכישלון חרוץ. המונים בעולם המודרני מוזילים הון מכיסם במטרה לרדת במשקל, מתפתים פעם אחר פעם למקסמי השווא של שלל הדיאטות למיניהן ויורדים ועולים במשקל לסירוגין כשהם נתונים במעגל קסמים שאין לו התחלה ואין לו סוף. להוותם, הם נותרים בסופו של יום עם חור בכיס, עוגמת נפש ועוד שניים – שלושה קילוגרמים עודפים ומדכאים.

אם אינך יכול לגבור על אויבך, הצטרף אליו

דיאטה מצליחה היא כזו שבמהלכה תשתפו פעולה עם גופכם, במקום להיאבק נגדו. כל גוף זקוק לדיאטה אישית המתאימה בדיוק נמרץ לנתונים הייחודיים שלו ולהרמוניה בין הגנים לבין תהליך חילוף החומרים המתקיימת בו, כשהמטרה היא לנצל את הדנ"א בגופנו לצורך ירידה במשקל. ניתן להיעזר בעת הצורך במספר תוספי תזונה לדיאטה.

הגנום האנושי כולל מיליוני וריאציות, אשר כל אחת מהן שונה מחברתה והופכת כל אחד מאתנו לייחודי ושונה. ההבדלים הגנטיים בין אדם למשנהו משפיעים על תהליך חילוף החומרים בגופו של כל אחד מאתנו, וסוד ההצלחה נעוץ בהיכרות המעמיקה עם תהליך זה ובניצולו לצורך ירידה במשקל. מדובר במדע חדש יחסית אשר עדיין איננו  מפוענח בכל היקפו, אך מידת המידע המצוי בידינו עשוי לסייע לכל אחד מאתנו להגיע אל משקל חלומותיו.

חילוף חומרים (מטבוליזם)

חילוף חומרים הינו מונח המתאר את שלל תגובותיהם של מכלול המולקולות, ההורמונים והחומרים הכימיים המתווכים אשר פועלים בתאי השומן, במערכת העיכול, ובמוח, ומווסתים, בין היתר, את משקלנו ואת קצב שריפת השומנים שלנו.

קצב חילוף החומרים מושפע מנתונים חיצוניים רבים, וביניהם, איכות המזון שאנו צורכים, רמת הלחץ בו אנו נתונים, דפוסי הפעילות הגופנית שלנו ושינויים שונים המתרחשים בסביבתנו.

הדיאטה המנצחת תוספי תזונה לדיאטה

שיטת הדיאטה המנצחת מבוססת על התנעתם של גנים שורפי שומן. שיטה זו היא פועל יוצא של מדע חילוף החומרים והדנ"א האנושי, ומנצלת אותו לצרכי ירידה במשקל. בדיאטה זו אין מאבקי כוח או מלחמות עולם נגד הגוף הסורר והקילוגרמים העודפים. הדיאטה מנוהלת בדרכי שלום ומתוך שיתוף פעולה פורה המוביל לתוצאות עליהן יכולתם תמיד רק לחלום.

הדיאטה מורכבת משני שלבים עיקריים. תחילה, יש לחשוב לעומק ולהבין מהם הגורמים המזיקים לבריאות הגוף ולטפל בהם. לאחר שגורמי הנזק לגוף מוגרו, יש לספק לגוף את כל הדרוש לו לבריאות איתנה, כולל תוספי תזונה מסייעים לדיאטה. וראו זה פלא! במהלך המסלול הדורש את טובתו של הגוף ומשפר את איכות חייו, מתנדפים להם הקילוגרמים העודפים מאליהם. בלי מאמץ, בלי מלחמות, בלי תסכול ובלי נקיפות מצפון.

דיאטהירידה במשקללרזותתוספי תזונהתוספי תזונה לדיאטה

• מאי 31, 2015


הפוסט הקודם

הפוסט הבא